Monday, January 17, 2011

ငွက္ကေလးရဲ႕ ပုံၿပင္

၅ ဇန္နဝါရီလ ၂၀၁၁

ေမေမ့ကို ဖုန္းေခၚၿဖစ္တယ္... ေမေမကေၿပာတယ္ သမီးနဲ႕ေမေမနဲ႕ ေဝးေနရတာ ၄ႏွစ္ေတာင္ရွိသြားၿပီတဲ့... ဟုတ္ပါတယ္ေလ... ကၽြန္မ စလံုးကို စေရာက္တာ ဇန္နဝါရီလ ၂၀၀၇ ကပါ... အဲဒီ ၂၀၀၇ ထဲက ေမေမဆီ သြားလိုက္ၿပန္လိုက္လုပ္တာ လက္ခ်ိဳးရီမယ္ဆိုရင္ ၁၀ခါ ေတာင္ၿပည့္ဖို႕ အေတာ္ၾကီးလိုပါဦးမယ္... ေမေမကေၿပာတယ္ ညတိုင္းညတိုင္း သမီးကို လြမ္းေနတာတဲ့... ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ဆို႕နင့္ၿပီး မ်က္ရည္ေတြေတာင္ လည္လာပါတယ္... အမွန္တကယ္ အဲဒီေန႕က MOM ရံုးကအၿပန္ S Pass သက္တမ္းတိုးၿပီး ေမေမ့ဆီကို ဖုန္းဆက္လိုက္တာပါ... ေမေမ့ဆီဖုန္းဆက္တာကလည္း S Pass သက္တမ္းတိုးလို႕ရတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းကိုုေၿပာဖို႕ေလ... ဒီသတင္းက ေမေမ့အတြက္ေတာ့ သူ႕သမီးကို သူနဲ႕ တတိုင္းတစ္ခု ထပ္ၿခားလိုက္သလိုပါပဲ...

ကၽြန္မနဲ႕ေမေမန႔ဲက မုန္႕ထြက္စားလည္းအတူတူ၊ Shopping ထြက္လည္းအတူတူ၊ သားအမိႏွစ္ေယာက္ ကားတစ္စီးနဲ႕ ကၽြန္မကေမာင္းၿပီး ကၽြန္မေဘးမွာ ေမေမကထိုင္ခ့ဲတာ ကၽြန္မဆယ္တန္းေၿဖၿပီး ၂၀၀၀ ထဲကပါ... ကၽြန္မေဖေဖက ကၽြန္မဆယ္တန္းေၿဖၿပီးကာစ ၂၀၀၀ ထဲက ႏိုင္ငံၿခားထြက္သြားတာပါ... ကားေမာင္းတတ္ကာစ ကၽြန္မကိုစိတ္ပူၿပီး ကၽြန္မဘယ္သြားသြား အၿမဲလုိက္ေစာင့္ေပးခဲ့တဲ့ေမေမရယ္ပါ...

မွတ္မိပါေသးတယ္... ကၽြန္မ Informatics မွာ Computer သင္တန္းတက္တုန္းကလည္း သင္တန္းၿပီးတဲ့အခ်ိန္ထိ မုန္႕ေတြ၊ ေရဘူးေတြနဲ႕ ကားထဲမွာ ထိုင္ေစာင့္ေပးခဲ့တာပါ... သင္တန္းက ေယာက်ာ္းေလးသူငယ္ခ်င္းေတြကေတာင္ ေၿပာေနပါေသးတယ္... ဘာလဲ နင့္ေမေမက ငါတို႕နဲ႕စိတ္မခ်လို႕တစ္ေနကုန္ ထုိုင္ေစာင့္ေနတာလားတဲ့... အမွန္တကယ္ ေမေမစိတ္ပူတာက ကၽြန္မကားေမာင္းေနရင္း လမ္းမွာကားပ်က္သြားရင္ ကၽြန္မတစ္ေယာက္ထဲ ေယာင္ခ်ာခ်ာၿဖစ္ၿပီး ဘာလုပ္ရမွန္းမသိ၊ ဘာကိုင္ရမွန္းမသိ ၿဖစ္ေနမွာဆိုးတာရယ္၊ မိန္းကေလးငယ္တစ္ေယာက္ထဲ လမ္းမွေပၚမွာ ကားပ်က္ရင္ အႏၱရယ္မ်ားတယ္ဆိုၿပီး ေမေမကစိတ္ပူတာရယ္ပါ...

ေနာက္ၿပီး အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မမွာ ကားေမာင္းလိုင္စင္မရွိေသးပါဘူး... အသက္မၿပည့္ေသးတဲ့အတြက္ လုပ္လို႕လည္းမရပါဘူး... အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မမွာ ယာဥ္ထိမ္းရဲေတြ႕ရင္ ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႕ပါ... တစ္ကယ္လို႕ လွမ္းတားၿပီး ကားေမာင္းလိုင္စင္စစ္ရင္ ကၽြန္မမွာ ၿပစရာ ဘာမွမရွိပါဘူး... ပိုက္ဆံကိုေတာ့ လုိရမယ္ရ အၿမဲတမ္း ေဆာင္ထားရပါတယ္... ေမေမက အဲဒါေတြကို စိတ္ပူတာရယ္ပါ...

အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မေမာင္ေလးက ဆယ္တန္းေၿဖဖို႕ လုုပ္ေနရတဲ့အခ်ိန္၊ ေနာက္ၿပီး ကားလည္းမေမာင္းတတ္ေသးပါဘူး... အဲဒီေတာ့ အၾကီးၿဖစ္တဲ့ကၽြန္မက အစစအရာရာ ေဖေဖ့ေနရာ ဝင္ခဲ့ရတယ္ဆိုပါေတာ့... ပုိက္ဆံရွာတာက လြဲရင္ေပါ့ေလ... ေမာင္ေလး ေက်ာင္းၾကိဳ၊ေက်ာင္းပို႕ကအစ ေမေမနဲ႕ကၽြန္မ အတူတူလုပ္ခဲ့တာရယ္ပါ... ကၽြန္မကားေမာင္းတာကို ေတာ္ေတာ္ေလးစိတ္ခ်သြားၿပီဆိုမွ ေမေမက ကၽြန္မေနာက္မလုိက္ေတာ့တာပါ... ေဖေဖႏိုင္ငံၿခားထြက္သြားၿပီးတဲ့ေနာက္ပုိင္းမွာ ကၽြန္မ ေမေမနဲ႕အတူတူ အိပ္ခဲ့တာပါ... သြားအတူ၊လာအတူ၊ ဆိုးတုိင္ပင္၊ ေကာင္းတိုင္ပင္နဲ႕ ဒီသားအမိႏွစ္ေယာက္ အတူတူေနလာၾကတာ ႏွစ္ေတြက နည္းမွမနည္းေတာ့တာေနာ္... အမွန္တကယ္ေၿပာရရင္ ေမေမက ကၽြန္မအတြက္ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းတစ္ေယာက္ဆိုရင္လည္း မမွားပါဘူး... ကၽြန္မမွာ တုိင္ပင္စရာဆိုလို႕ ေမေမပဲရွိပါတယ္... တစ္ခ်ိဳ႕တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ ကိစၥေတြကို ကၽြန္မ ေမေမကို မေၿပာၿပၿဖစ္ပါဘူး... ဒါေပမယ့္ အကင္းပါးတဲ့ေမေမက ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ဘာရွိတယ္ဆိုတာကိုသိပါတယ္... ဘာေတြၿဖစ္ေနတယ္ဆိုတာကိုလည္း သိပါတယ္... ကၽြန္မအနားမွာ အားေပးႏွစ္သိမ့္ေပးခဲ့တာ ေမေမရယ္ပါ...

ကၽြန္မ စလံုးကိုသြားမယ္လို႕ ဆံုၿဖတ္ခ်က္ခ်ေတာ့လည္း ေမေမ ကၽြန္မကို ဘာမွမေၿပာခဲ့ပါဘူး... ကၽြန္မရဲ႕ လိုအင္ဆဒၵကို ေဖေဖနဲ႕ေမေမက ၿဖည့္ဆီးေပးခဲ့ပါတယ္... အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မက အရမ္းကို တက္ၾကြေနတဲ့ အပ်ံသင္စ ငွက္ကေလးအတိုင္းပဲ ဟိုးအေဝးၾကီးကိုလွမ္းၿမင္ေနရတဲ့ မိုးေကာင္းကင္အဆံုးထိ ပ်ံသန္းခ်င္ေနခဲ့သူပါ... အေတာင္ပံေတြကလည္း တစ္ဖ်တ္ဖ်တ္နဲ႕ ဒီအသိုက္ကေလးကေန အေဝးဆိုးကိုသြားဖို႕ ၾကံရြယ္ေနတဲ့ ငွက္ငယ္ေလးအတိုင္းပါပဲ... ကၽြန္မ မရွိရင္ ေမေမဘယ္လိုက်န္ခဲ့မယ္ဆိုတာ မေတြးထားခဲ့မိပါဘူး... ေမာင္ေလးကေတာ့ ေမေမေဘးနားမွာ ရွိေနမွာပဲေလဆိုေပမယ့္ သားအေမ့နားမွာ ရွိတဲ့အားနဲ႕၊ သမီးအေမ့နားမွာ ရွိတဲ့အားခ်င္းမတူပါဘူး... ေမေမသြားခ်င္တာကို သားကလိုက္ပို႕ေပးပါတယ္... ေမေမအနားမွာ သားရွိေနပါတယ္... ဒါေပမယ့္ ေမေမမွာ တုိးတိုးေဖာ္္မရွိဘူးေလ... Shopping ကို သားနဲ႕အတူတူသြားတာနဲ႕ သမီးနဲ႕သြားတာ ေတာ္ေတာ္ၾကီးကြာပါတယ္ေလ... သမီးနဲ႕ဆိုရင္ေတာ့ ဒီအက်ီေလးနဲ႕ဆို ေမေမနဲ႕လိုက္တယ္၊ ဒီအေရာင္ေလးက ဘာၿဖစ္တယ္၊ ညာၿဖစ္တယ္ဆိုၿပီး တစ္ဆိုင္ဝင္တစ္ဆိုင္ထြက္နဲ႕ မေမာႏိုင္၊ မပန္းႏိုင္ပါဘူး... သားဆိုရင္ေတာ့ ေမေမသြားခ်င္တာလိုက္ပို႕ေပးမယ္ ၿပီးရင္ အိမ္ၿပန္လိုက္ပို႕ေပးမယ္... ဒါေကာင္းတယ္မေကာင္းဘူး တုိင္ပင္လို႕မရပါဘူး... သူကိုေမးရင္ ေကာင္းတယ္လို႕ပဲေၿပာမွာေပါ့ေနာ္... ၿမန္ၿမန္ဝယ္ၿပီးေအာင္လို႕ေလ...

အဲဒီလိုနဲ႕ ကၽြန္မ စလံုးမွာ ေနလာလိုက္တာ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္၊ ႏွစ္ႏွစ္ရွိလာပါတယ္... ဒီၾကားထဲ အိမ္လြမ္းလားဆိုေတာ့ အိမ္ကိုလြမ္းပါတယ္... ေမေမကိုလည္း လြမ္းပါတယ္... ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ေမေမ့နားမွာ ၿပန္ေနဖို႕ မစဥ္းစားမိေသးပါဘူး... အပ်ံသင္စ ငွက္ကေလးအတုိင္းပဲေပါ့... ပ်ံလိုက္တာ ဟိုးအေဝးၾကီးကိုပါပဲ... သူပ်ံေနတာဟာ သူ႕အသိုက္အဝန္းနဲ႕ ေတာ္ေတာ္ၾကီးေဝးေနၿပီဆိုတာ သူမသိေသးပါဘူး... ဒီလိုနဲ႕ပဲ ကၽြန္မလည္း စလံုးမွာ အေၿခခ်ေနထိုင္ႏိုင္ရန္ က်ိဳးစားေနပါတယ္.. အဲဒါေတြက ေမေမနဲ႕ အေဝးဆံုးၿဖစ္ေအာင္လုပ္ေနတယ္ဆိုတာ သတိမထားမိေသးပါဘူး... သူ႕စိတ္တိုင္းက် လြတ္လပ္စြာပ်ံသန္းေနတဲ့ ငွက္ကေလးဟာ ေလၿပင္းမုန္တိုင္းဒဏ္ေတြကိုလည္း ၾကံၾကံခံခဲ့ၿပီးပါၿပီ... အုပ္စုလိုက္လာၿပီးတုိက္ခိုက္ခဲ့တဲ့ သူ႕လိုပဲ အပ်ံသင္စငွက္ေတြနဲ႕လည္း တိုက္ခိုက္ခဲ့ၿပီးပါၿပီ... ဒါေပမယ့္ ၾကာလာေတာ့ ငွက္ကေလးက ေမာပန္းလာပါတယ္... သူ႕ရဲ႕ နားခိုရာအစစ္အမွန္ကို လိုက္ရွာေနပါၿပီ... ဒါနဲ႕ပဲ သူ႕ရဲ႕ေနထိုင္ရာ အသိုက္ကေလးကို ၿပန္လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေရးေရးေလးပဲ ေတြ႔ရပါေတာ့တယ္... သူပ်ံသန္းလာတာ ေတာ္ေတာ္ၾကီးကို ခရီးေရာက္ေနၿပီပဲ... အခု ငွက္ကေလးစိတ္ထဲမွာ ဇေဝဇဝါၿဖစ္ေနၿပီ ေမေမေရ... ေမေမ့နားမွာၿပန္လာၿပီး ေမေမ့ရင္ခြင္ထဲမွာပဲ ၿပန္နားရမလား... ဒါမွမဟုတ္ ေရွ႕ဆက္ၿပီးေတာ့ ပ်ံလက္စနဲ႕ပဲ ဆက္ၿပန္ရမလားေမေမ... ငွက္ကေလးကေရာ တကယ္သတၱိရွိရဲ႕လား ေမေမ့ရင္ခြင္ထဲမွာ ၿပန္နားခိုဖို႕ကိုေလ...

ေနာက္ၿပီး ဖုန္းေၿပာတုန္းက ေမေမကေၿပာေသးတယ္... သမီးက ဟိုမွာအေနၾကာလာၿပီဆိုေတာ့ ဒီမွာ ၿပန္ ဘယ္ေနခ်င္ေတာ့မလဲတဲ့... ဘယ္လိုမ်ားေၿပာလိုက္တာပါလိမ့္ေမေမရယ္... ေမေမ့သမီးက ၿမန္မာၿပည္မွာေမြး ၿမန္မာၿပည္မွာၾကီးလာတာပါေမေမ... ေနာက္ၿပီး သမီးသိပ္ခ်စ္တဲ့ေမေမကလည္း ၿမန္မာၿပည္မွာေလ... တကယ့္ ဗုဒၶဘာသာ ထြန္းကားတဲ့ႏိုင္ငံကလဲ ၿမန္မာၿပည္ေလေမေမ... သမီး ၿမန္မာၿပည္မွာ မေနႏိုင္စရာအေၾကာင္းမရွိပါဘူးေမေမရယ္...

သမီးမွတ္မိပါေသးတယ္... ေမေမေၿပာေၿပာေနတဲ့ စကားတစ္ခြန္းေပါ့... ႏိုင္ငံၿခားဆိုတာရွိလို႕ ငါနဲ႕ ငါ့သမီးခြဲရတာတဲ့... ဟုတ္တယ္ေနာ္ေမေမ... ႏုိင္ငံၿခားဆိုတာသာမရွိရင္ သမီး ႏိုင္ငံၿခားကို ဘယ္သြားခ်င္ပါ့မလဲေနာ္... အဲဒီအခါက်ရင္ ေမေမနဲ႕သမီးလည္း ဘယ္ခြဲရေတာ့မလဲေနာ္... ဘာၿဖစ္လို႕မ်ား ႏိုင္ငံၿခားဆိုတာၾကီးကို လူေတြက အရမ္းအထင္ၾကီးၿပီး သြားခ်င္ေနက်လည္းမသိဘူးေနာ္... ဒါဆို သမီးကေရာ ဘာၿဖစ္လုိ႕မ်ား ေမေမနဲ႕ သမီးကိုခြဲခဲ့တဲ့ ႏိုင္ငံၿခားဆိုတာကို သြားခ်င္ခဲ့ရတာလဲမသိဘူးေနာ္...

တကယ္ေတာ့ လူ႕ဘဝေလးက တုိတိုေလးပါေမေမ... ဘယ္ေနရာမွာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ေကာင္းတာေရာ၊ဆိုးတာေရာ၊ ဆင္းရဲတာေရာ၊ ခ်မ္းသာတာေရာ ဒြန္တြဲေနတာပါေမေမ... ဒီလိုတိုေတာင္းလွတဲ့ဘဝမွာ သမီးက ဘာကိုေရြးခ်ယ္ရမလဲေမေမ... သမီးသိပ္ခ်စ္တဲ့ေမေမ့အနားမွာပဲေနၿပီး အလုပ္လုပ္ရမလား... ဒါမွမဟုတ္ ေမေမနဲ႕ခြဲၿပီး ပိုက္ဆံအမ်ားၾကီးရတဲ့ေနရာမွာပဲ အလုပ္လုပ္ရမလား... သမီး မဆံုးၿဖတ္တတ္ေတာ့ပါဘူးေမေမရယ္...

2 comments:

witch83 said...

ႏိုင္ငံျခားဆိုတာရွိလို႔ လူေတြ ရွင္ကြဲ( ယာယီ) ကြဲၾကတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ့္ႏိုင္ငံမွာ အဆင္မေျပႏိုင္လို႔ ကြဲၾကရတာပါ။ း)

Libratun said...

ေရးထားတာ ေကာင္းလြန္းေတာ့ မ်က္ရည္ေတာင္၀ဲခ်င္သလုိလုိျဖစ္သြားတယ္။ ဒီမွာ အေျခက် အားလုံးကုိ ေခၚၿပီးေနႏုိင္ေအာင္လုပ္ရင္လုပ္၊ မျဖစ္ႏုိင္ရင္ေတာ့ ျပန္ၾကတာေပါ့။

Post a Comment

အမွတ္တရပါ